مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و پلیس شهرستان‌های بهبهان و آبادان با کار اطلاعاتی ۲ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: ماموران با کار اطلاعاتی و همکاری پلیس آبادان یک دستگاه زانتیا حامل مواد مخدر را در این شهرستان متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۴ کیلوگرم حشیش کشف و یک نفر دستگیر شد.

سردار عباس زاده بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با همکاری عوامل انتظامی این شهرستان یک دستگاه خودروی وانت حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی توقیف کردند که در بازرسی به عمل آمده از خودرو، مقدار ۲۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

۲ سارق حرفه‌ای منازل اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل، در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی اهواز با کار اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، بیان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: متهمان پس از صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

پلیس دستان سارق بعنف را بست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف تلفن همراه در سطح کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ با کار اطلاعاتی هویت سارق مزبور را شناسایی و درحالی که با یک دستگاه موتورسیکلت با پرسه زنی به دنبال فرصتی برای سرقت بود، طی عملیاتی توسط گشت نامحسوس پلیس دستگیر شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم در مواجهه حضوری مورد شناسایی ۱۲ نفر از مالباختگان قرار گرفت، تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های پلیسی به ۱۳ فقره سرقت بعنف و سرقت عادی تلفن همراه در اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار