مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مصدوم شدن ۶ نفر در یک سانحه رانندگی در اهواز

محمدامین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: شامگاه گذشته، گزارش برخورد یک دستگاه خودرو سواری تیبا یا یک خودرو پژو ۲۰۶ در جاده ساحلی اهواز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر تصریح کرد: در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان ۲ خودرو مصدوم شدند و بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

باند سارقان خودرو در ماهشهر متلاشی شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت خودرو‌های آنان در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و فرماندهی بخش بندرامام (ره) با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و خودرو‌های سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۷ فقره سرقت خودرو شامل؛ ۳ دستگاه پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و ۲ دستگاه وانت مزدا اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند و خودروی سرقتی به مالباخته تحویل داده شد.

سارق سیم برق و منازل در مسجدسلیمان با دستان بسته

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کرد.

سرهنگ حسینی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت سیم برق و ۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

پلیس دستان ۶ سارق حرفه‌ای در اندیمشک را بست

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با مجرمان و مخلان نظم عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مدت ۷۲ ساعت بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: در این طرح که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و مشارکت یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی اندیمشک به مرحله اجرا در آمد، تعداد ۶ سارق حرفه‌ای و ۵ خرده فروش موادمخدر دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه در این رابطه ۵۴۳ گرم انواع مواد مخدر، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۳ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد، بیان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار