مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرد شیشه‌ای زن و مادر خود را به قتل رساند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مردی در شهرستان فسا به دلیل مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، زن و مادر خود را کشت و متواری شد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: صبح امروز، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در روستای فدشکویه شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی شیشه‌ای زن و مادر خود را با اسلحه به قتل رسانده و متواری شده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاتل متواری با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت ضمن کنترل خشم، مشکلات خود را با مراجعه به مراکز مشاوره حل و فصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

کنترل نکردن خشم منجر به قتل شد/دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار گفت: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل در تالار پارس ویلا این شهرستان مطلع و سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی، اورژانس و قاضی کشیک ویژه قتل در محل وقوع جرم، مشخص شد ۵ نفر به هویت معلوم در یک تالار عروسی با یکدیگر درگیر شده‌اند و یک نفر از آنان بوسیله سلاح سرد به قتل رسیده است.

سرهنگ بابایی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی و پلیسیمطلع شدند کف قاتل پس از ارتکاب جرم به شهرستان شیراز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق به شناسایی قاتل در خیابان بنی‌هاشمی شهرستان شیراز شده و با هماهنگی مقام قضائی، او را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند، گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و او برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو پدرش را به قتل رساند/دستگیری قاتل که دارای اعصاب و روان بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری قاتلی خبر داد که با ضربات چاقو پدر خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در خیابان دولت شرقی شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولبه به این نتیجه رسیدند که پسر ۲۰ ساله به دلیل مشکلات اعصاب و روان با پدر ۵۴ ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از این کامیون، موفق به کشف ۷ دستگاه موتور پمپ آب، موتورسیکلت سه و چهار چرخ و ماشین لباسشویی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کشف خودرو مسروقه و دستگیری سارق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک خودرو پراید سرقتی و دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این شهرستان، هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور اصفهان به آباده، به یک خودرو پراید مظنون شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در ادامه با استعلام از مرکز دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان تیران و کرون از توابع اصفهان بوده و راننده سارق آن است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کنند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: از آنجائی که رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده نکردن از امکانات و تجهیزات هشدار دهنده، مهم‌ترین عامل سوء استفاده سارقان است، از شهروندان خواست تا با تجهیز کردن وسایط نقلیه خود به وسایل ایمنی مانند دزدگیر، ردیاب، سوییچ مخفی، قفل فرمان و پدال سارقان را از رسیدن یه اهداف شومشان ناکام بگذارند.

واژگونی نیسان با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک وانت نیسان در محور مواصلاتی فیروزآباد، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی فیروزآباد به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک وانت نیسان با ۴ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده در دم فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: کارشناسان، تخطی از سرعت مطمئنه بوسیله راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

پژو حامل تریاک در نی‌ریز زمین گیر شد

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۳۹ کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز بیان کرد: به منظور مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری کار‌های فنی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری تریاک بوسیله یک سواری ۴۰۵ مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه مأموران به محور‌های مواصلاتی اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک سواری ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۳۹ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص و یک نفر قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شد.

سواری سمند حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک سواری سمند و کشف ۴۷ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۷ کیلو تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

توقیف خودرو حامل سیگار قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از توقیف خودرو حامل ۲۳۹ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم ستاد کرامت اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی و کنترل راه‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۲۳۹ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار