سرمست گفت: دشمن با پیش بردن پروژه ناکارآمد جلوه دادن نظام به دنبال مشارکت پایین مردم در انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی در سالن جلسات استانداری قم گفت: تمام افراد ذی‌نفوذ و دلسوز به نظام باید با بیان دستاورد‌ها و وضعیت حساس کنونی در راستای جلب مشارکت بالا تلاش کنند.

او با بیان اینکه رسانه‌های غربی در مسیر ایجاد یاس و ناامیدی گام برمی‌دارند، افزود: ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در استان مسئله اجتناب‌ناپذیری است.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت ایجاد بستر لازم برای حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفند گفت: دشمن با پیش بردن پروژه ناکارآمد جلوه دادن نظام به دنبال مشارکت پایین مردم در انتخابات است.

او با تأکید بر بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌کاره درمانی استان تصریح کرد: با اتمام طرح‌های نیمه‌کاره، وضعیت قم در گردشگری سلامت بهبود می‌یابد.

سرمست اظهار داشت: توریست درمانی مهم‌ترین اولویت قم در مسئله درمان و نظام سلامت است و با طرح‌های درمانی در دست اجرا وضعیت استان قم در جذب گردشگران سلامت و سرانه‌های درمانی جهش قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد.

او عنوان کرد: با راه‌اندازی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمؤمنین (ع) قم وضعیت قم در توریست درمانی و گردشگران سلامت نسبت به وضعیت کنونی به رشد چشمگیری همراه می‌شود، در حال حاضر تناسب درستی بین ظرفیت واقعی و تعداد گردشگران سلامت وجود ندارد.

سرمست با اشاره به اهداف اصلی استان در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه تأکید کرد: امنیت، سلامت، رقابت‌پذیری سالم و مشارکت پرشور و حداکثری مهم‌ترین سیاست استان در انتخابات پیش رو است.

استاندار قم گفت: رعایت اصل عدالت در اختیار قرار دادن فضا‌های تبلیغاتی و فضا‌های عمومی شهر در بین تمام داوطلبان باید دنبال شود و تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به پاسخگویی به فرمانداری در مسیر برگزاری مطلوب انتخابات هستند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار