میثم دلخانی برای کسب افتخار، راهی پیکار‌های قهرمانی آسیا شد.

موسایی رییس هیات کشتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تهران را به مقصد دهلی نو ترک کرد که در تیم اعزامی میثم دلخانی از استان فارس حضور داشت.

او افزود: دلخانی در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در شیراز برگزار شد بر سکوی قهرمانی ایستاد و نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کرد و حال باید در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کسب مدال با رقبا آسیایی سرشاخ شود.
میثم دلخانی متولد ۱۶ دی ۱۳۷۵ در شهر شیراز است و در کارنامه خود نشان طلا ۲۳ سال جهان در بوداپست مجارستان ۲۰۱۹، مدال طلا زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان ۲۰۱۹ و برنز جوانان جهان و جوانان آسیا را دارد.

پویا ناصرپور، مهدی محسن نژاد، حسین اسدی، امین کاویانی نژاد، پژمان پشتام، مهدی ابراهیمی، بهروز هدایت، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا هستند و سرمربی گری این تیم را محمد بنا بر عهده دارد.

پیکار‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه به میزبانی شهر دهلی نو کشور هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار