از سوی وزرات کشور؛

صدور دستورالعمل اجرایی فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی

وزارت کشور در خصوص فعالیت‌های تبلیغی انتخاباتی در فضای مجازی و همچنین مصادیق مجرمانه فضای مجازی مرتبط با انتخابات، دستورالعمل اجرایی صادر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرهنگ روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتا این استان به نامزد‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد با توجه به چارچوب مشخص شده برای فعالیت‌های تبلیغاتی، رعایت معیار‌ها و مقررات در خصوص فعالیت‌های تبلیغی انتخاباتی در فضای مجازی الزامی است.

سرهنگ روح الله شهبازی پور افزود: وزارت کشور در خصوص فعالیت‌های تبلیغی انتخاباتی در فضای مجازی و همچنین مصادیق مجرمانه فضای مجازی مرتبط با انتخابات، دستورالعمل اجرایی صادر کرده است.

او ادامه داد: این قوانین معیار قانونی رفتار نامزد‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان و هواداران آن‌ها در استفاده از فضای مجازی است.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگونه فعالیت یا تبلیغی خارج از این چارچوب تخلف محسوب می‌شود گفت: مدیر یا ادمین سایت و کانال در تمامی شبکه‌های اجتماعی مسئولیت تمامی محتوا‌های مجرمانه منتشر شده را برعهده دارد.

سرهنگ شهبازی پور از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد خلاف قانون، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، بخش ثبت گزارش مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.