سعید داورپناه، ملی پوش بسکتبال وضعیت اردوی تیم ملی را خوب توصیف کرد.

داورپناه: برای کمک به تیم ملی تلاش می‌کنمسعید داورپناه، بازیکن تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه آغاز اردوی تیم ملی و شروع بازی‌های پنجره اول انتخابی کاپ آسیا از روز پنجشنبه، درباره شرایط تیم ملی و اردو گفت: اردوی فعلی در بین بازی‌های لیگ برگزار شد و تقریبا به نوعی تمام بازیکنان خسته بودند. با نظر سرمربی در روز‌های ابتدایی سبک‌تر تمرین کردیم و از دیروز فشار تمرین افزایش یافت. تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای بازی‌های آتی آماده می‌شویم. بازی هایمان با سوریه و قطر در خانه خواهد بود و با جذب و حمایت هواداران می‌توانیم امتیاز مورد نظرمان را بگیریم. اگر خدای نکرده در بازی‌های برگشت که در زمین خودی نیست، اتفاقی افتاد، امتیاز این بازی‌ها را داشته باشیم.

داورپناه درباره وضعیتش در تیم ملی و فیکس تیم ملی بودن اضافه کرد: همه چیز به سرمربی و کادر فنی بستگی دارد. من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم، حتی با نیمکت نشینی و تشویق هم تیمی هایم سعی درکمک به تیم ملی دارم. فشار بازی‌های نفت را با استراحت در یکی دو روز اول تمرینات کم کردیم و با وزنه زدن تمرین را شروع کردیم. قطعا فشار بازی‌ها و تمرینات وجود دارد، اما باید تحمل کرد.

ملی پوش بسکتبال ادامه داد: امیدوارم هر کاری از دستم برمی آید بتوانم برای تیم ملی انجام دهم. نهایت تلاشم را می‌کنم تا تیم پیروز باشد.

داورپناه درباره اعزام تیم ملی بسکتبال به المپیک تصریح کرد: تیم ملی، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. بازی‌های تدارکاتی اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر در چند ماهی که وقت داریم بتوانیم در این بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی بازی کنیم و خودمان را با آن‌ها هم سطح کنیم، اگر تیم سرحال باشد و بازی تیمی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم خیلی از بازی‌ها را ببریم.


بیشتر بخوانید: پیگیری تمرین‌ تیم‌ ملی بسکتبال در تالار آزادی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار