مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا از چین به ایتالیا منتقل شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی قایقرانی تایید کرد که مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ در مواد ۴۹ erFX و Nacra ۱۷ به دلیل نگرانی‌ها بابت ویروس کرونا به جای چین در ایتالیا برگزار می‌شود.

این ۲ رویداد به عنوان بخشی از رقابت‌های جام جهانی قایقرانی بین ۱۲ تا ۱۹ آوریل در شهر مدیترانه‌ای جنوا برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی آسیا ۴۹erFX کلاس بانوان قرار بود بین ۲۰ تا ۲۹ مارس در شهر هاینان چین برگزار شود.

شانگ‌های هم میزبان مسابقات Nacra ۱۷ قهرمانی آسیا بود، که ابتدا برای ۱ تا ۶ مارس برنامه ریزی شده بود.  در حال حاضر این رویداد در جنوا حتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا این آخرین فرصت برای قایقرانان اروپایی جهت راهیابی به المپیک توکیو ۲۰۲۰ است.

کرونا، قایقرانی انتخابی المپیک را از چین به ایتالیا برد
کرونا باعث لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از رویداد‌های ورزشی شده است. از زمان وقوع این بیماری در شهر ووهان چین تا کنون، بیش از ۶۹۰۰۰ مورد ابتلا و ۱۶۰۰ کشته گزارش شده است.

بیست و نه کشور و منطقه بیماران تأیید شده‌ای دارند، اما شمار بسیار زیادی از مبتلایان در چین هستند. جان کواتس، رئیس کمسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای المپیک توکیو ۲۰۲۰، گفت که سازمان بهداشت جهانی به این نهاد گفته که "هیچ دلیلی" برای لغو یا به تعویق انداختن بازی‌ها وجود ندارد. بازی‌های المپیک قرار است بین ۲۴ ژوئیه تا ۹ آگوست برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

 قهرمان المپیک محاکمه شد

 ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۲۰ روی مقوا می‌خوابند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار