معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : خرسندیم که فضای بهبود کسب و کار استان بر پله هفدهم قرار گرفته، ولی هنوز ۱۶ استان پیش از ما قرار دارند، باید جزء ۱۰ استان جذاب کشور برای سرمایه‌گذاری باشیم.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : باید بدانیم که فرش ۱۵ استان قرمزتر از ما است و از ما بهتر توانسته اند برای سرمایه گذاری بازاریابی کنند.

او گفت : کرمانشاه استانی مستعد و پرجاذبه برای سرمایه گذاری است و این مقوله بار‌ها عنوان شده و نباید سرمایه گذار را با ایجاد فضای کسب و کار نامساعد ناامید کرد و همه براین باورند که این مشکل باید رفع شود.

حاتمی افزود: سالانه نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان در مشاغل خرد، متوسط، صنعت، پتروشیمی، دامداری و ... سرمایه گذاری می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: اقدامات خوبی در استان در حال شکل گرفتن است، ولی نمی‌گوییم که مشکلات حل شده بلکه می‌گوییم در مسیر خوبی قرار گرفته ایم که آمار و ارقام بیکاری، تورم و شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار این مطلب را نشان می‌دهد.

او گفت: این خیلی مهم است که تغییر مدل کاری را پذیرفته ایم و براین باورم که حس خوبی در فعالان اقتصادی نسبت به دهه‌های گذشته شکل گرفته است و ما موظف هستیم که این احساس را در سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استمرار دهیم که در این صورت در این استان سرمایه گذاری و همه دارایی خود را پهن می‌کنند.

او گفت: پس ما مسوول هستیم تا حس فعالان اقتصادی را نسبت به دولت و خدمات آن بهبود ببخشیم که این کمیته همین هدف را دنبال می‌کند.

حاتمی افزود: هیچ کس نمی‌تواند با عنوان اشباع بازار مانع مجوز برای کسب و کار شود که در غیر این صورت متخلف است و باید پاسخگو باشد.

او افزود: باید فضای کسب کار و فرصت‌های سرمایه گذاری شفاف باشد و این شفافیت در همه ادارات رعایت شود و نباید خروجی عملکرد تنها در آماری محدود ختم شود.

حاتمی افزود: در کرمانشاه با نظام توزیع مشکل داریم که این جزء شاخص‌هایی است که امتیاز ما را کم می‌کند باید خدمتگزاری افرادی همچون استاندار کرمانشاه به فرهنگ تبدیل شود.

او گفت: نباید از اطلاع رسانی در مورد کاستی‌ها و کم کاری‌ها ناراحت شویم باید برای رضای خدا کار کنیم، مسوولان برای ایجاد همه مولفه‌های کسب و کار تلاش کنند و نباید فضا را ملتهب کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.