مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن گفت: با اجرای پروژه ای، تمامی روستا‌های بخش شهرآباد از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادقی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسکن گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که تمامی روستا‌های بخش شهرآباد از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند هستند و هیچ روستایی بدون آب شرب در این بخش نداریم و بخش انابد به لحاظ کمی و کیفی بیشترین مشکلات را در تامین آب شرب دارد.
 
او تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است و با اجرای این پروژه جمعیت ۱۲۰ نفری این روستا از این نعمت برخوردار شدند.
 
 صادقی افزود: آب شرب این روستا و چندین روستای دیگر از مجتمع آبرسانی علی آبادک تامین می‌شود و در حال حاضر از مجموع بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه  بردسکن ۱۲ روستای آن فاقد شبکه آبرسانی است که ۵ روستای آن شبکه آبرسانی آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال اجرا است که امید است تا هفته دولت سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد و ۷ روستای باقی مانده تا پایان برنامه ششم توسعه پروژه آبرسانی آن‌ها اجرا خواهد شد.
 
 او با بیان اینکه مشکل عمده ما تامین آب نیست بلکه توزیع آب در شبکه‌های آبرسانی است، تصریح کرد: متاسفانه بیش از ۱۲۰ کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی روستا‌ها بالای ۴۰ سال قدمت دارند که نیاز به بهسازی و نوسازی دارند چرا که آب توزیع شده پرت می‌شود و فشار آب دربرخی از روستا‌ها کاهش پیدا می‌کند.
 
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسکن گفت: ۱۸ روستا و محله دیگر شهرستان علی رغم اینکه شبکه آبرسانی دارند، ولی به خاطرپایین بودن کیفیت آب شرب آن‌ها از طریق تانکر آب مورد نیاز آن‌ها تامین می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.