منوچهر فخری با تأکید بر لزوم ارتقای رفاه اجتماعی برای عموم مردم گفت: احیای بافت‌های تاریخی خط قرمز شهرداری‌های استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه کمسیون ماده پنج سمنان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به نقش ویژه و محوری شهرداری‌ها برای افزایش رفاه اجتماعی استان گفت: احیای بافت‌های تاریخی خط قرمز شهرداری‌های استان سمنان است.

او بابیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرداری‌ها نقش مؤثری در تحقق اهداف توسعه‌ای و آبادانی شهر‌های استان سمنان ایفا می‌کند، اضافه کرد: رعایت قانون در اجرای این طرح‌ها با اتخاذ رویه‌های علمی و کاربردی برای توسعه استان در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه از یک سال گذشته پیگیری‌های قابل‌توجهی برای حضور منسجم شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های عمرانی انجام شد، تصریح کرد: ثمرات این اقدام‌ها برای مردم شریف استان قابل‌لمس است.

فخری با تأکید بر اینکه ضابطه و تکیه‌بر مسائل قانونی با توجه به بافت شهری نقاط مختلف استان سمنان در دستور کار است، افزود: توجه به راه باغ‌ها و حفظ بنا‌های تاریخی و فرهنگی از دیگر موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.