مسئول امور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: مجلس مدتی است از راس امور افتاده و باید بار دیگر بازسازی شود.

غلامحسین زمان آبادی مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخابات دوم اسفند ماه و لزوم شرکت در این انتخابات، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در راس امور است، اما حالا مجلس ما کمی ضعیف شده است و از راس امور افتاده است. این مجلس باید دوباره بازسازی شود و کارآمدی خودش را به دست آورد. برای تحقق این هدف، باید افرادی را به مجلس بفرستیم که تعهد کامل به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند و کارآمدی خودشان را هم نشان داده باشند. فردی که اعتقاد به شرق یا غرب داشته باشد و پایبند به آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری نباشد، نباید وارد مجلس شود.

وی افزود: حتما ما باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، زیرا حال دنیا منتظر است  و تبلیغات زیادی کرده است تا انتخابات کمرنگ برگزار شود. پس اگر من نسبت به ناکارآمدی برخی مسئولان اجرایی اعتراض داشته باشم و به همین دلیل نخواهم در انتخابات شرکت کنم، غیر از خوشحال کردن دشمنان خارجی انقلاب، هیچ فایده ای ندارد. آنها دلسوز ما نیستند و اگر ما انتقاد هم داریم باید مسئولان کارآمد را انتخاب کنیم. حضور حداکثری باعث می شود بسیار از دسیسه های دشمنان خنثی شود. 


بیشتر بخوانید: شمس: مردم روز جمعه در انتخابات حاضر خواهند شد / مسئولان مجلس به فکر مردم باشند


زمان آبادی گفت: ورزش ما نیز در حال حاضر مورد هجوم مجامع جهانی هم قرار گرفته و باید افرادی ورزشی نیز وارد مجلس کنیم تا بتوانند دیپلماسی ورزشی را انجام دهند و از ورزش کشورمان در مجامع جهانی دفاع کنند. همانگونه که در ماه های اخیر دیدید جودوی ایران تعلیق شد و میزبانی تیم های ایرانی هم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با مشکل مواجه شد. به همین دلیل باید افرادی وارد مجلس شوند تا با تاثیرگذاری شان بتوانند این مشکلات ورزش را هم حل کنند. 

زمان آبادی تصریح کرد: آمریکا اگر بداند مردم پشت نظام نیستند و در انتخابات شرکت نمی کنند، بیشتر به ایران فشار خواهد آورد و تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان را بیشتر می کند. درحالیکه وقتی جامعه جهانی حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را دید، ناگهان برخی فشارها علیه کشورمان کاهش یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار