با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان رسما بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امروز و در آیین بزرگداشت سردار دلها سیدالشهداء جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان رسما بنام این شهید والامقام مزین شد.

در این مراسم سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در سخنانی سردار سلیمانی را پرورش یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری  پرورش یافته مکتب هزارساله روحانیون وعلمای اسلام هستند .

او گفت: ایثار ،فداکاری و رشادت رمز ماندگاری روحانیت شیعه در جهان اسلام است که شهید سلیمانی در حقیقت تربیت یافته این مکتب است.

سردار ابوحمزه  خطاب به کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی گفت:با گذاشتن نام حاج قاسم بر روی این مجتمع صنعتی در حقیقت مسئولیت بسیار سنگینی را قبول کرده اید و شما باید با مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی سرآمد تمامی مراکز صنعتی در استان باشید تا سایر مراکز از شما الگو برداری کنند.

در این مراسم  بحرالعلوم مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی گفت:هدف از نامگذاری بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی دولتی کشور به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنده نگهداشتن یاد وخاطره سردار دلها در اذهان مردم جامعه و برای نسل های آینده است.

  او ابراز امیدواری کرد: با این نامگذاری این مجموعه گوشه ای از دین خودمان را به رشادتها و مجاهدتهای شهیدان و این شهید بزرگوار ادا کرده باشیم.

 همچنین از لوح یادبود این مراسم باحضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.