استاندار لرستان:

ضرورت نظارت فنی بر امور انتخابات

استاندار لرستان گفت: نظارت نیرو‌های فنی بر امور انتخابات در فرآیند برگزاری انتخابات اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان گفت: نظارت نیرو‌های فنی بر امور انتخابات در فرآیند برگزاری انتخابات اثرگذار خواهد بود.

سید موسی خادمی روز دوشنبه در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است که بخشی از آن مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد.

او افزود: آینده انتخابات باید به سمت تمام الکترونیکی شدن پیش رود که رییس جمهور محترم نیز بر این موضوع تأکید دارد.

او افزود: بخشی از اقدامات در قالب برگزاری جلسات، انجام مکاتبات، تأمین نیروی فنی مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزشی، تهیه تجهیزات، برگزاری مانور سراسری در استان و مشخص نمودن وظایف افراد حاضر در شعب انجام شده است.

خادمی گفت: عملکرد مسئولین فناوری اطلاعات استان بسیار خوب بوده است و انتظار می‌رود انتخابات پیش رو با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود.

استاندار لرستان با اعلام اینکه تا کنون نکته منفی در انتخابات نداشته‌ایم، گفت: در روز اخذ رأی، عملکرد شهرستان‌ها در قالب یک رقابت مثبت برای برگزاری انتخابات رصد خواهد شد که نقش کارشناسان فناوری اطلاعات در این زمینه بسیار مهم خواهد بود.

او اضافه کرد: اتفاقات درون شعب اخذ رأی با کنترل پذیری مسئولین انفورماتیک انجام شود و آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه حادثه پیش بینی نشده وجود داشته باشد.

او افزود: واقف بودن نیرو‌های فنی بر امور، در فرآیند انتخابات بسیار اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.