رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: با نظر سنجی‌های انجام شده این دوره از انتخابات بیش از ۶۰ درصد از افراد واجد شرایط رای دهی استان پای صندوق‌های رای می‌آیند.

پیش بینی مشارکت ۶۰ درصدی مردم در انتخابات مجلسمصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: از جمعیت یک میلیون و ۷۵۸ هزار نفری استان همدان، یک میلیون و ۴۰۴ و ۷۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در این دوره از انتخابات هستند.

او با اشاره به اینکه شورای نگهبان ۱۸۲ نفر را برای نامزدی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت کرد افزود: برخی از این افراد با جلو رفتن در فضای انتخاباتی و آغاز تبلیغات وقتی دیدند شانسی برای نمایندگی ندارند انصراف دادند و هم اکنون به ۱۶۱ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در خصوص سرد شدن ظاهری فضای انتخاباتی در شهر‌ها گفت: پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن فضای مجازی در همه نقاط شهری و روستایی باعث شده تا نامزد‌های انتخاباتی با تمرکز بیشتر به سمت تبلبغات غیر کاغذی روی آورند.

آزادبخت ابراز امیدواری کرد: انتخابات این دوره هم مانند دوره‌های قبل پرشور و پاسخی دندان شکن برای دشمنان باشد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.