فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: گروه جهادی دندانپزشکان متخصص برای پاسداشت خدمات سردار دل‌ها به مدت ۳روز به محرومین زادگاه حاج قاسم سلیمانی خدمات رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ مصطفی امام بخش ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: یک گروه جهادی بنام سردار شهید سلیمانی از دندانپزشکان مومن و متعهد متشکل از۴ دندانپزشک متخصص به همراه تیم پزشکی خود به مدت ۳روز درشهرستان رابر خدمات رسانی کردند.

سرهنگ مصطفی امام بخش بابیان اینکه یکی از گفتمان‌های اسلامی که انقلاب اسلامی احیاکرد فرهنگ کار و روحیه جهادی بود که تجسم آن در گروه‌های جهادی سازمان بسیج شکل گرفته است.

او  افزود: یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج امروز بحث خدمات رسانی به مردم و محرومین در اقصی نقاط کشورمان ایران است و امروز خداوند متعال توفیق داد یک گروه جهادی از دندانپزشکان مومن ومتعد در شهرستان رابر حضور پیدا کنند و به محرومین این شهرستان خدمات رسانی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر اظهارداشت: شهرستان رابر هم یکی از شهرستان‌های محروم در زمینه پزشکی است که این حرکت تیم پزشکی سردار سلیمانی درخدمات رسانی به مردم محروم این منطقه بسیارمفید و موثر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.