مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با خستین دختر دونده ایرانی که موفق به کسب سهمیه جهانی داخل سالن شده است، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با فرزانه فصیحی نخستین دختر دونده ایرانی که موفق به کسب سهمیه جهانی داخل سالن شده است، اظهار داشت: این موفقیت ارزشمند، جامعه ورزش زنان را امیدوارتر و باور موفقیت را در نزد قهرمانان زن ایرانی دو چندان کرد.

سلطانی فر گفت: برای موفقیت شما همه گونه حمایتی از جانب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت خواهد گرفت. شما سال آینده عازم مسابقات انتخابی المپیک در ماده ۱۰۰ هستید و امیدوارم به عنوان اولین بانوی دونده ایرانی به این افتخار بزرگ برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آینده دست پیدا کنید.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی بانوی دوومیدانی ایران در کاپ استانبول


در این دیدار که به دعوت رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد فرزانه فصیحی با تقدیر و تشکر از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همینطور رئیس کمیته ملی المپیک گفت: توجه مسئولان ارشد ورزش کشور به ورزش زنان ایران باعث رشد و موفقیت آن‌ها و اعتماد به نفس بیشتر می‌شود و امیدوارم با کسب سهمیه المپیک معرف ارزش‌های دختران ورزشکار ایرانی باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار