اتاق پرکتیک جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با حضور مدیرعامل، نماینده، ولی فقیه جمعیت هلال احمر و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، وهاب نخل بند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در آیین افتتاح اتاق پرکتیک، گفت: این مرکز که به انواع تجهیزات و وسایل آموزشی امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی تجهیز شده و به منظور ارائه خدمات آموزشی تخصصی به اعضا، داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

او افزود: بهره برداری از این مرکز باعث افزایش سطح اطلاعات و آمادگی امدادگران در ارائه خدمات بهینه به مصدومان می‌شود و تلاش امدادگران را با نتیجه مطلوب تری همراه خواهد کرد.

نخل بند با بیان اینکه در اتاق پرکتیک تمامی فنون آموزشی و امدادی به صورت عملی بر روی مانکن‌ها و همچنین تئوری در محیط خاص خود صورت می‌گیرد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم امدادگران هرچه بیشتر با دانش امدادی به روز تربیت گردیده تا در حوادث به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی لازم صورت پذیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در پایان با اشاره به ارتقای سطح مهارت علمی و عملیاتی امدادگران، تصریح کرد: افزایش میزان آمادگی و توانمندی امدادگران یکی از مهم‌ترین موارد در حوزه امداد و نجات است که توانسته ایم در سال‌های اخیر به همین منظور فعالیت‌های متنوع و موثری را انجام دهیم.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.