فرماندار شهرستان کاشمر گفت: ۱۰ نفر از نامزد‌های نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‎آباد انصراف دادند.

انصراف ۱۰ نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کاشمربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر گفت: ۱۷ نفر از نامزد‌های نمایندگی در این حوزه برای تصاحب یک کرسی مجلس رقابت دارند.

او تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در فضای آرام و سالم اندیشیده شده و تمام اقلام و ملزومات از جمله تعرفه، مهر انتخابات، لوازم اداری از مرکز استان به شهرستان منتقل شده است.

فرماندار شهرستان کاشمر گفت:  برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۰۰شعبه اخذ رای ثابت، سیار شهری و روستایی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده که از این تعداد ۲۵ شعبه شامل ۹ شعبه سیار و ۱۶شعبه ثابت مربوط به حوزه فرعی بخش کوهسرخ و ۷۵ شعبه در شهر کاشمر و روستا‌های بخش مرکزی است.

ساقی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر دست‌اندرکار انتخابات در حوزه اجرا، نظارت، بازرسی و محافظت از شعب انجام وظیفه خواهند کرد، افزود: جلسات مختلف آموزشی توجیهی برای همه آنان برگزار شده و شرح وظایف هر یک براساس دفترچه راهنما که از سوی ستاد انتخابات ارسال گردیده آموزش داده شده است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.