وزیر ورزش و جوانان گفت: در سفر آینده ریاست جمهوری به کردستان پروژه ۶ هزار نفری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت روز زن که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد: اراده یک ملت قطعا در مسیر پیروزی و کرامت تحقق پیدا خواهد کرد و این ملت اراده کرده‌اند تا در برابر این فشار‌ها مقابله کند.

سلطانی‌فر تصریح کرد: پروژه ۶ هزار نفری سنندج با سال‌ها توقف در ساخت دوباره جان گرفت که ما امروز شاهد پیشرفت ۹۸درصدی این پروژه هستیم که هدیه‌ای از جانب دولت تدبیر و امید برای مردم کردستان است.

او بیان داشت: در سفر آینده ریاست جمهوری به استان پروژه ۶ هزار نفری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی را در استان افتتاح کرده‌ایم.

او ادامه داد: افتخار ما این است که در مناطق محروم کشور سالن‌های ورزشی مناسبی را برای استفاده جوانان و ورزشکاران بسازیم.
سلطانی‌فر اظهار کرد: امیدواریم با کمک مدیران استان اکثر پروژه‌های ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هیچ مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداریم ولو اینکه در بازی‌های سالنی شاهد حضور بانوان هستیم، اما در ورزشگاه‌های فوتبال هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر رفت در مسابقات فوتبال هم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود.

باتوجه به سیاست‌گذاری رئیس جمهور طبق آمار منتشر شده در حال حاضر۲۶ درصد مدیران سطح کشور بانوان هستند که فقط ۴ درصد با قول رئیس جمهور مبنی بر ریاست ۳۰ درصدی بانوان در کشور فاصله دارد که امیدواریم تا پایان دولت حضور ۳۰ درصدی ریاست بانوان را داشته باشیم.

او افزود: امروز ۴۲ درصد از کارکنان دولت از بانوان هستند و سیاست دولت هم این است که از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بخشی از کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا سطح ۵۰ درصد از مزایا طرح معیشتی ویژه کارکنان که در دولت تصویب شده است را به کارمندان خود پرداخت کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: در ۲ اسفند انتخابات بسیار مهمی را در پیش‌رو داریم و انتظار داریم که مردم ما با درک صحیح از شرایط کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با حضور در پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی آری دوباره بگوییم و خط بطلانی به تفکرات دشمنان نظام بکشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.