در ادامه دیدار‌های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، هشت دیدار دیگر این مرحله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، هشت دیدار دیگر این مرحله برگزار شد که در مهمترین مسابقات رم و آرسنال رقبای خود را شکست دادند.

تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکوی پایتخت ایتالیا، میزبان خنت بلژیک بود که با یک گل به برتری رسید. کارلس پرز تک گل گرگ‌ها را در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند. در این مسابقه میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت، ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.

در دیگر مسابقه مهم، آرسنال مهمان المپیاکوس یونان بود که به پیرووزی یک بر صفر دست یافت. الکساندر لاکازت در دقیقه ۸۱ تک گل توپچی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

در سایر دیدار‌های همزمان، ولورهمپتون انگلیس با چهار گل مهمانش اسپانیول اسپانیا را با شکست بدرقه کرد، بایرلورکوزن آلمان با نتیجه دو بر یک از سد پورتوی پرتغال گذشت، ولفسبورگ آلمان با همین نتیجه مالموی سوئد را شکست داد، رنجرز اسکاتلند با نتیجه سه بر دو از سد براگای پرتغال عبور کرد، بازل سوئیس با سه گل میزبانش آپوئل نیکوزیای قبرس را مغلوب کرد و مصاف تیم‌های آلکمار هلند و لاسک اتریش با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سایر دیدارهای این مرحله ساعتی قبل برگزار شد.


بیشتر بخوانید: لیگ اروپا/ پیروزی اینتر و توقف منچستریونایتد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار