سخنگوی شورای نگهبان گفت: ان‌شاالله امروز مردم خوب ما در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به دولت استکباری آمریکا خواهند داد.

مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به آمریکا خواهند دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی درباره تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمریکا در طول ۴۱ سال‌گذشته همیشه تهدیدات و دشمنی‌هایی با مردم ایران داشته و پاسخ خود را گرفته است.

کدخدایی افزود: این‌ها که نشان افتخاری برای ماست و به تعبیر شهید بهشتی به هر حال آمریکا از بیرون شدن از ایران عصبانی است و باید از این عصبانیت خود بمیرد.

او تصریح کرد: ان‌شاالله امروز مردم خوب ما در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به دولت استکباری آمریکا خواهند داد.

کدخدایی در پاسخ به این سوال که آیا از تحریم آمریکا ناراحت نشدید، گفت: اتفاقا ما خوشحال خواهیم شد و هستیم. به هر حال نشان افتخار گاهی اوقات از دست اشر الاشقیا باید گرفت؛ بنابراین این نشان افتخاری برای ماست که دشمنان مردم ما این‌گونه رفتار می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف تبادلات تجاری شما چه می‌شود، تصریح کرد: خودشان هم فهمیدند یک عمل مضحکانه‌ای انجام دادند که نزد جهانیان بی آبرو‌تر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار