پرداخت سود سهام عدالت در چهارمحال و بختیاری

از سوم اسفندماه جاری پرداخت سود سهام عدالت به مردم چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

از سوم اسفندماه پرداخت سود سهام عدالت آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تهمتن عبدالهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سود اوراق سهام عدالت از زمان دولت نهم از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران به وجود آمده گفت: طبق برآورد‌های صورت گرفته میزان پرداختی سود سهام عدالت به افرادی که ارزش سهام آن‌ها یک میلیون تومان است، ٢٠٥ هزار تومان می باشد.

او افزود: از سوم اسفندماه جاری پرداخت سود به مردم در کشور آغاز گردید و تا پایان این ماه سود به حساب همه مشمولان واریز می‌شود. در صورت وجود ما به تفاوت، سال آینده یعنی بعد از ایام نوروز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز خواهد شد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: برای افرادی که سهام آن‌ها یک میلیون تومان است مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی میزان پرداخت سود ٢٠٥ هزار تومان است که به تناسب افرادی که سهام آن‌ها ٥٠٠ هزار تومان یا کمتر است میزان سود سهام عدالت کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: سال گذشته میزان سود پرداختی ١٧٥ هزار تومان بود که امسال به ٢٠٥ هزار تومان رسیده، یعنی سود پرداختی ٣٠ هزار تومان و حدود ١٧ درصد افزایش یافته است.

عبدالهی اضافه کرد: افرادی که شماره شبا به سازمان ارائه ندادند قادر به دریافت سود نیستند که به محض ارائه شماره شبا سود سال ٩٧ و سال‌های گذشته که طلبکار هستند به حساب آن‌ها پرداخت می‌شود.

او تأکید کرد: مشمولین هر چه سریعتر نسبت به ارائه شماره شبا اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ماکه قبلا شماره شبا فرستادیم دوباره لازم که شبا بفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
زهراپرویزی زاده
۱۹:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا برای من واریزنشده سال قبل واریزمیشد
آخرین اخبار