فرماندار ایذه گفت: کار انتقال عوامل اجرایی انتخابات به مناطق سخت‌گذر با بالگرد و فرآیند رأی‌گیری در این مناطق در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه گفت: از صبح امروز و در ساعت مقرر شعبه‌های أخذ رأی باز و پذیرای مردمی بودند که برای حضور حداکثری در انتخابات شرکت کردند.

او اظهار کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی ایذه و وجود مناطق روستایی و عشایری متعدد، مسئولان اجرایی و نظارتی از روز گذشته در این مناطق مستقر شدند تا فرآیند رای‌گیری در این حوزه‌ها نیز طبق برنامه انجام شود.

لامی‌زاده درخصوص شعبه پروازی رأی‌گیری در ایذه بیان داشت: کار انتقال عوامل اجرایی انتخابات به مناطق سخت‌گذر صبح امروز به وسیله بالگرد انجام و هم اکنون فرآیند رأی‌گیری در این مناطق نیز در حال انجام است.

فرماندار ایذه حضور مردم این شهرستان در شعب اخذ رأی را حداکثری عنوان و تصریح کرد: رقابت انتخاباتی در این شهرستان با حضور مردم شور و هیجان زیادی پیدا کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود ۱۳۵ هزار نفر در شهرستان ایذه واجد شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر رأی اولی هستند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های ایذه و باغ‌ملک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.