امام جمعه اهواز گفت: ایرانی‌ها مردمی تکلیف پذیر هستند و با حضور در انتخابات ۹۸، تکلیف شرعی خود را انجام دادند.

حجت الاسلام محمد نبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مردم ایران و خوزستان همیشه در صحنه هستند و با همین حضور خود خط بطلان بر یاوه گویی‌های دشمنان ایران و اسلام می‌زنند.

او افزود: امروز که روز سرنوشت ساز برای ملت ایران است، مردم با حضور خود حماسه زیبای دیگری خلق کردند و با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که در سرنوشت کشور نقش دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار داشت: در ساعات باقیمانده انتخابات، همچنان شاهد حضور پررنگ و حماسه ساز مردم ولایتمدار اهواز و خوزستان هستیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: حضور مردم مشت و سیلی محکمی بر دشمنان زدند و این حضور قابل تقدیر است و شایسته است مسئولان جواب این حضور حماسی و اعتماد مردم را بدهند و مشکلات را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان حل کنند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مردم انتظار دارند مشکلاتی از جمله؛ فاضلاب، بیکاری جوانان و ... هرچه سریع‌تر حل شوند و مسئولان نیز مسئول هستند و دینی بر گردن آن‌ها است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.