کمالی گفت: تیم فوتسال بانوان مس می‌تواند در دیدار نهایی مرحله پلی آف لیگ برتر حضور داشته باشد.

کمالی: مس یکی از تیم‌های صعود کننده به فینال است

مهسا کمالی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بازی دور رفت پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه هیات خراسان رضوی برگزار شد و در دور برگشت ما میزبان این تیم خواهیم بود. در دیدار رفت جو سالن مشهد برای ما سنگین بود و فشار زیادی را تحمل کردیم. فکر می‌کنم دور برگشت برای تیم مس رفسنجان راحت‌تر باشد. سحر زمانی یکی از بازیکنان خوب تیم ما هم که در دیدار رفت برابر هیات خراسان حضور نداشت در بازی برگشت همراه ما خواهد بود.

او تصریح کرد: ما انگیزه زیادی برای رسیدن به مرحله فینال و قهرمانی در مسابقات امسال داریم. در دیگر بازی مرحله پلی آف هم به نظر می‌رسد تیم ملی حفاری شانس زیادی برای رسیدن به فینال رقابت‌ها داشته باشد، اما سایپای تهران هم بدون شانس نیست.

کمالی افزود: امسال سطح لیگ برتر پیشرفت زیادی داشته است. چهار تیمی که به مرحله پلی آف صعود کردند، جزو بهترین‌های لیگ هستند. رقابت در مرحله فینال به قدری فشرده است که هر تیمی شانس حضور در مرحله فینال را دارد.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: به خاطر طولانی بودن لیگ و فشار بازی ها، بازیکنان مصدوم شدند. با توجه به برنامه تیم ملی در فاصله زمانی کوتاهی پس از پایان لیگ، اردو‌های آماده سازی تیم ملی تشکیل می‌شود و این در حالی است که بازیکنان ما مدت زیادی درگیر مسابقات لیگ بودند. امیدوارم در سال‌های آتی دستمزد بازیکنان بیشتر شود. من اولین سالی است که برای تیم مس بازی می‌کنم. امکانات این باشگاه خوب است. از لحاظ مالی هم شرایط خوبی داشتیم، اما امیدوارم در سال‌های آتی در فوتسال بانوان شاهد بسته شدن قرارداد‌ با مبلغ بالاتر باشیم.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار