رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: هزار و ۸۲۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان پرتلاش این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیا فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از محور بیله سوار - جعفرآباد گفت: این لاستیک‌ها در جهت رفع نیاز رانندگان برای خدمات رسانی بهتر به مردم در بین رانندگان باری و مسافربری شهرستان بیله سوار توزیع شده است.

او با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون از ۱۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان بیله سوار جلوگیری بعمل آمده تصریح کرد: با دستور قضایی ۵۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۵۳ مورد تابلوی غیر مجاز جمع آوری و همچنین ۵ مورد نیز قلع و قمع در این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی راه‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان بیله سوار است بیان کرد: در ۱۱ ماهه گذشته راهداران پرتلاش شهرستان بیله سوار ۶۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را خط کشی کرده اند.

فکری از بکار گیری ۸ هزار و ۷۶۰ تن آسفالت سرد و گرم بصورت امانی و پیمانکاری جهت لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران خبرداد و گفت:از این مقدار ۷ هزار متر مربع لکه گیری و ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش آسفالت در محور بیله سوار- پارس آباد (داخل جعفر آباد)، ۱۶ هزار متر مربع لکه گیری و ۴ کیلومتر روکش آسفالت در محور گرمی - بیله سوار، روکش آسفالت محور انجیر لو- سموکلو حدفاصل قیز قلعه سی تا مسجد لو بطول ۲ کیلومتر انجام و همچنین راهداران سه کیلومتر از حد فاصل محور قشلاق عینی تا اجاق قشلاقی را بهسازی کرده اند.

او تسطیح، رگلاژوقنوزنی بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی و شنی را در ۱۱ ماهه گذشته در این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: در جهت حذف نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی محور‌ها نیز راهداران پرتلاش این شهرستان ۹ هزار و ۶۵۰ متر مکعب خاکبرداری، بهسازی و تعمیر پل در راه روستایی جهانخانملو انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار رنگ آمیزی ۶۱۴ متر از سرعتکاه‌ها، برچیدن ۹۵ عدد از علائم فرسوده، بازدید از پمپ بنزین‌ها، سرویس دوره‌ای ده دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک و حضور به موقع راهداران در صحنه تصادفات و پاکسازی جاده را از اقدامات مهم راهداران شهرستان بیله سوار در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد و افزود: در مدت یاد شده ۱۸۵ عدد علائم انتظامی و اخطاری و ۹۵ متر مربع تابلوی اطلاعاتی در سطح جاده‌های این شهرستان نصب شده است.

فکری با توجه به بارندگی‌های اخیر برف در ارتفاعات از ۲ هزار و ۳۸۰ کیلومتر باند برفروبی فقط در دی و بهمن ماه در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برای انجام عملیات زمستانی ۳ اکیپ راهداری با ۱۶ نفر نیروی انسانی و ۱۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار مستقر هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.