تیم والیبال چاپ معلم کردستان نماینده استان کردستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با کسب ۱۹ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه (B) به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال کشور در گروه (B) که از روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شده بود روز پنجشنبه یکم اسفندماه با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد به کار خود پایان داد.

حامد جولایی افزود: در دیدار‌های روز پنجم و پایانی این رقابت‌ها دو تیم سروقامتان همدان و شهیدکریمی خرم آباد راس ساعت ۱۴ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ – ۰ به سود نماینده همدان به پایان رسید و دیدار ۲ تیم چاپ معلم کردستان و شهرداری ساوه نیز که ساعت ۱۶ برگزار شد با نتیجه ۳ – ۰ به سود بلندقامتان کردستانی پایان یافت تا با این پیروزی نماینده کردستان با ۱۹ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه (B) همراه با تیم شهرداری ساوه به مرحله بعدی صعود کند.

جولایی گفت: مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته دوم کشور با حضور ۸ تیم برتر راه یافته ازگروه‌های چهارگانه کشور اسفندماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های مسکن سازان مشهد، کوچ یلدیز آق قلا از گروه A، چاپ معلم کردستان، شهرداری ساوه ازگروه B، مس رفسنجان، شهرداری بندر امام از گروه C و شهدای لنگرود و شهدای مقاومت جویبار از گروه D موفق شدند به دور نهایی صعود کنند.

در پایان مرحله نهایی دو تیم برتر به لیگ دسته یک والیبال کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.