تیم فوتبال شارلوا در غیاب ستاره گلزن خود باید به مصاف تیم صدرنشین لیگ بلژیک برود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شارلوای بلژیک که در فهرست خود ۲بازیکن ایرانی دارد فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته ۲۷ لیگ بلژیک (ژوپیلرلیگ) در دیداری خارج از خانه باید به مصاف کلوب بروژ صدرنشین برود.

دردسر بزرگ کریم بوالحسینی سرمربی شارلوا غیبت کاوه رضایی مهاجم گلزن این تیم است. کاوه که در اصل بازیکن بروژ محسوب می‌شود به صورت قرضی به شارلوا آمده و طبق بند قراردادش نمی‌تواند برابر تیم اصلی خود به میدان برود.

اکنون آنچه که ذهن سرمربی شارلوا را مشغول کرده این است که چه کسی را جایگزین ستاره ایرانی تیمش بکند. احتمالا او از بین علی قلیزاده و فرانک سادیوت مهاجم ایتالیایی یکی را در خط حمله به بازی خواهد گرفت.

از سوی دیگر شارلوا در خط حمله شمر نیکولسون را نیز دارد. این مهاجم که بازیکنی نیمکت نشین است و در سه بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده (۲ بار به عنوان بازیکن تعویضی) حالا این فرصت را دارد که در غیاب کاوه رضایی در ترکیب اصلی شارلوا قرار بگیرد و توانایی‌های خود را نشان بدهد.

کاوه در این فصل ۱۸ بار برای شارلوا به میدان رفته و ۱۱ گل به ثمر رسانده است. او که در کلوب نتوانست موفقیتی کسب کند با بازگشت به تیم سابق خود بار دیگر به دوران اوج برگشت به طوری که هواداران کلوب خواستار بازگشت این مهاجم ایرانی شده اند.
شارلوا در حال حاضر با ۴۸ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه سوم لیگ بلژیک قرار دارد و بروژ با همین تعداد بازی و ۶۱ امتیاز صدرنشین است.


بیشتر بخوانید: 

تقابل ایرانی ها در ژوپیرلیگ برنده نداشت

 بلژیکی‌ها خواستار بازگشت لژیونر فوتبال ایران هستند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار