معاون فنی مرکز بهداشت استان ایلام ازبرگزاری جلسه هم اندیشی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جدید در مرکز بهداشت استان ایلام خبر داد.

برگزاری جلسه هم اندیشی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس درایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پورمنتی معاون فنی مرکز بهداشت استان ایلام گفت: جلسه هم اندیشی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جدید با حضور مدیران کلیه واحد‌های مرکز بهداشت استان ایلام در سالن جلسات مرکز بهداشت استان برگزار شد.

او ادامه داد: با توجه به وجود مرز بین المللی مهران و تردد زائران عتبات عالیات از مرز مهران به کشور، استان ایلام نسبت به استان‌های همجوار در ارتباط با کرونا ویروس جدید در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان ایلام اظهار کرد: بنابراین ما بایستی با هم اندیشی و ارائه پیشنهادات کارآمد و قابل اجرا در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جدید گام‌های موثری برداریم.

در جریان این جلسه مدیران و کارشناسان واحد‌های مختلف مرکز بهداشت استان ایلام پس از بحث و تبادل نظر پیشنهادات خود را از قبیل؛ محدود سازی ملاقات بیماران در بیمارستان ها، ضدعفونی اماکن مشترک و اصلی در مدارس، ضد‌عفونی بیمارستان ها، آموزش در سطح مدارس و غیره را جهت طرح در جلسه ستاد مدیریت بحران مطرح نمودند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.