مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از توزیع بیش از چهار هزار سبد کالا از محل درآمد موقوفات استان و براساس نیات موقوفات بین نیازمندان خبر داد و گفت: این روند تا پایان امسال و قبل از فرا رسیدن سال نو ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمد کاروند گفت: توزیع این سبد‌های حمایتی همزمان با دهه فجر بین نیازمندان مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری شهرستان‌های سنندج و سقز آغاز شد و تلاش می‌شود تا قبل از سال جدید در همه شهر‌ها انجام گیرد.

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۲ هزار سبد از این تعداد بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است، افزوزد: این سبد‌های حمایتی شامل اقلام خوراکی از جمله برنج، مرغ، گوشت، روغن، قند، ماکارونی و شکر است و در برخی از مناطق نیز لوازم التحریر بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان تاکید کرد: همچنین در حاشیه توزیع این سبد‌های کالایی و با همکاری مسوولان دستگاه‌های مختلف، کمک‌هایی برای تعمیر و یا اجاره مسکن و تهیه وسایل مورد نیاز منزل خانواد‌های بی بضاعت جمع‌آوری و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه تلاش می‌شود از همه منابع ممکن برای کمک به معیشت مردم محروم و نیازمند استفاده شود، از واقفان نیک اندیش استان خواست در وقف‌های خود خدمت به محرومان و نیازمند جامعه و کمک به رفع مشکلات آنان را فراموش نکرده و نیات خود را به این سمت و سو سوق دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان رحمانی
۲۱:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
۳۹ سال سن دارم دوازده ساله مستجرم وبی درامدزن وبچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهرانسه
۱۵:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سه تا بچه صغیر بدون پدر ومادر مستاجرهرسه دانش اموز هیچ کس تا حالا حتی عاطفی هم کمک نکرده آقایان خیر کجاید