مدیر سایت فروش اینترنتی بلیت «تیوال»، درباره تعیین تکلیف بلیت‌های پیش خرید شده تئاتر در پی تعطیلی اجراها توضیحاتی ارائه کرد.

تکلیف بلیت‌های خریداری شده تئاتر چه می‌شود؟محمد عمروآبادی مدیر سایت فروش اینترنتی بلیت «تیوال»، در پی تعطیلی اجرای نمایش‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خصوص تعیین تکلیف بلیت‌های رزرو شده نمایش‌ها از سوی مردم، به خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای مخاطبان و هنرمندان بگیریم؛ دو تا سه روز آینده پشتیبانی از مخاطبان با جابه‌جایی بلیتشان به یک روز دیگر و یا بازگرداندن هزینه بلیت به آنها انجام خواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه بلیت‌ را به کسانی که مایل به باز پس‌گیری آن هستند، برگردانیم.

عمروآبادی در خصوص اشمکان تعطیلی نمایش‌ها در هفته‌های آتی گفت: اگر هفته بعد هم اجرای نمایش‌ها لغو شود، دیگر گزینه جابه‌جایی بلیت‌ها از بین می‌رود. سعی می‌کنیم برنامه‌ها را طوری طراحی کنیم که هزینه‌ بلیت‌ها به خریداران پرداخت شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.