فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۲ میلیارد ریالی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان که نقاب بر چهره داشتند با حبس ساکنان این منزل و گروگان گرفتن یکی از آنان، ضمن سرقت طلاجات، گوشی تلفن همراه و یک خودروی سواری از محل متواری شدند.

سرهنگ مرادی، گفت: متهمان در مسیر خروجی یکی از شهرستان‌های همجوار با نقص فنی خودرو مواجه و با رها کردن خودرو و گروگانی که همراه آنان بوده است از محل متواری شدند.

او افزود: با بررسی‌های اطلاعاتی و راهنمایی‌های مالباختگان، ماموران موفق شدند متهمان را شناسایی و در اقدامی عملیاتی آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف طلاجات و سایر اموال سرقت شده به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال از متهمان خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۲۰:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
در مورد سرقتهای به عنف که با لباس پلیس و احکام جعلی و یا حتی سرقتهایی که توسط سرایدار، نظافتچی، مامورین جعلی آب و برق و ... کاری میکنند که خودتون درو براشون باز کنید، باید یک گاوصندوق ضد دیلم داشته باشید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها این نوع سرقت هم غیر ممکن بشه بلکه مورد ضرب و شتم و تهدید و ... هم قرار نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۹:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
دیگه نزدیک عیده و سارقین برای سرقت از منازل خیز برداشتن، پس یادمون باشه که در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها تنها معابر ورود سارقین هستند که اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، ... و پنجره ها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند