فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری اعضای ۲ باند سارقان خودرو و اموال داخل خود با ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع ۳ فقره سرقت خودروی پراید در محدوده شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با بررسی‌های اطلاعاتی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۲ خودروی پراید با همدستی ۲ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر اموال مسروقه اعتراف کرد.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به به ۱۱ فقره سرقت خودروی پراید و ۴ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و انهدام یک باند دیگر سرقت خودرو در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این راستا ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

او افزود: این متهمان نیز در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، از پارک خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.