کارشناس حقوقی فوتبال گفت: باشگاه سپاهان اراده‌ای برای بازی در زمان مقرر نداشت به همین علت نتیجه مسابقه باید ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شود.

ابراهیمی: پرسپولیس باید برنده بازی با سپاهان اعلام شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال درباره برگزار نشدن بازی سپاهان برابر پرسپولیس اظهار کرد: طبق قانون لیگ برتر و دسته یک اگر به دلیل عوامل قهری بازی برگزار نشود یک وقت ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته و یک زمان ۳۰ دقیقه‌ای دیگر هم در بند دیگر لحاظ می‌شود. برگزار نشدن بازی سپاهان و پرسپولیس به علت بارش برف یا باران و یا  بروز عوامل قهری  نبوده است. تیم سپاهان می‌گوید که به علت ممانعت هواداران  نتوانسته به ورزشگاه بیاید. البته این موضوع جزو عوامل قهری نیست.  

او بیان کرد: ما باید به ماده ۸ استناد کنیم که همه برنامه‌ها و زمان تمرین تا ورود بازیکنان به زمین مسابقه  را مشخص کرده است. من   احترام زیادی برای باشگاه ریشه دار سپاهان قائل هستم، اما این باشگاه اراده‌ای برای بازی در زمان مقرر نداشت به همین علت باید بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.  


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار