بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌شود تما بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند، زیرا بازی بدون هوادار بار فنی و روحی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان، در واکنش به برگزاری این بازی بدون تماشاگر اظهار داشت: اگر قرار باشد تمام بازی‌ها را بدون تماشاگر بازی کنیم، کیفیت فوتبال ما پایین می‌آید. از نظر روحی و فنی، بازی‌ها بدون حضور تماشاگران بار خاصی ندارد.  

بازیکن استقلال در ادامه گفت: اگر این ویروس خطرناک است برای همه خطرناک است و برای منِ بازیکن هم خطر دارد. برای مسئولان برگزاری بازی و خبرنگاران هم خطر دارد. به هر حال ما فوتبال بازی می‌کنیم و این بازی درگیرانه است. نمی‌شود تمام بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود. بازی‌ها باید لغو شود یا یک برنامه دیگری داشته باشند، زیرا اگر قرار باشد تا پایان فصل با همین روند ادامه دهیم، کیفت بازی‌ها خیلی پایین می‌آید و فوتبال کشورمان ضربه می‌خورد.  

چشمی درباره اینکه گفته می‌شود داور بازی به نفع استقلال سوت زده گفت: اگر کارشناسان گفتند گل ما آفساید بوده است و همانطور که تیم حریف می‌گوید گل ما آفساید بود و گل آن‌ها سالم بوده است، می‌توانیم بدون اغراق بگوییم ۲۰ بازی داوری به ضرر ما بود و در یک بازی به نفع ما شد. اگر ما ذوب آهن را شانسی برده باشیم، پس تمام تیم‌های دیگر هم با شانس و اقبال استقلال را بردند.


بیشتر بخوانید: مجیدی: سیستم ذوب آهن زیبایی بازی را از بین برد/ قول می‌دهم در پایان فصل هواداران را خوشحال کنم


چشمی در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازی‌های استقلال همچون گذشته تماشاگر پسند و پرگل نیست گفت: باید این را در نظر بگیرید که اکنون نیم فصل دوم است و برخلاف نیم فصل اول که تیم‌ها از یکدیگر شناختی ندارند، در نیم فصل دوم آنالیز‌هایی روی عملکرد تیم‌ها صورت می‌گیرد؛ بنابراین در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود، زیرا تیم‌ها از یکدیگر شناخت خوبی پیدا می‌کنند و فقط برای امتیاز گرفتن می‌آیند.

بازیکن استقلال در ادامه گفت: تیم ما همان فوتبال را بازی می‌کند، اما شاید بازیکنان یک روز سرحال نباشند. خیلی از بازیکنان استقلال سرما خوردند و مصدومان هم تازه به تیم اضافه شدند؛ بنابراین هنوز به آمادگی صد در صد نرسیدیم و باید کمی به ما زمان دهند. امروز فقط برای پیروزی بازی کردیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات  تیم برطرف شد گفت: همه تلاش خود را می‌کنند، اما نمی‌توانیم بگوییم مشکلات به طور کامل برطرف شده است. پیش از این هم گفتم تا زمانی که مدیرعامل مشخص و مسئولیت‌های او تعیین نشود، کاری از پیش نمی‌رود. تمام اعضای باشگاه به اندازه خودشان زحمت می‌کشند. خواسته تمام استقلالی‌ها این است که مدیرعامل زودتر مشخص شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار