بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گل اول استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و ما در این بازی هم مثل چند بازی قبلی از اشتباهات داوری متضرر شدیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وفا هخامنش مدافع ذوب آهن اصفهان درباره شکست ۲ بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: گل اول استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و ما در این بازی هم مثل چند بازی قبلی از اشتباهات داوری متضرر شدیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف خیلی تمرین کرده بودیم، اما یک گل آفساید روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت. داور زاویه درستی روی صحنه پنالتی نداشت و از آن صحنه دور بود.

هخامنش در خصوص صحنه پنالتی اذعان کرد: در صحنه پنالتی استقلال، بازیکن ما پای خود را جمع کرد و نمی‌دانم چرا داور خطا گرفت. گل دوم ما هم نمی‌دانم آفساید بود یا نه؟ در بازی‌های قبلی هم اشتباهات داوری به ضرر ما بود و امیدوارم در بازی‌های آینده این اشتباهات کم شود.

او در پایان در مورد بازی در ورزشگاه خالی گفت: تمام جذابیت بازی به تماشاگرانش است، اما فکر می‌کنیم به خاطر انتشار ویروس کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار شد، زیرا تماشاگران در کنار یکدیگر می‌نشینند و حضور در ورزشگاه می‌توانست به ضرر آن‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ استقلال تهران ۲ - ذوب آهن اصفهان یک/ بازگشت شاگردان مجیدی به مسیر خوشبختی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار