مدیر مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:محلول‌های ضد عفونی کننده‌ای را تولید کرده ایم و به زودی به بازار مشهد عرضه خواهد شد.

توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر هادی منوری مدیر مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری آغاز به کار پارک علوم و فناوری سلامت مشهد که در محل پژوهشکده بوعلی برگزار شد، گفت: با شیوع ویروس کرونا متاسفانه محلول ضدعفونی کننده در بازار به شدت کاهش پیدا کرده و از آنجایی هم که زیر ساخت‌های موجود، در این مرکز وجود داشت، تصمیم بر آن شد که خط تولید را به سمت تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده سوق داده و این محلول روانه بازار مشهد شود.
 
او ادامه داد: تا زمانیکه احساس کنیم به این محصول نیاز است، تولیدات خود را در جهت رفع نیاز مردم مشهد ادامه خواهیم داد.
 
مدیر مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه این محصول به صورت کاملاً کنترل شده تولید می‌شود و در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار داده می‌شود گفت: متولی اصلی و کنترل کننده اصلی این امر معاونت غذا و دارو است.

منوری افزود: ادعا نمی‌کنیم که حتماً نیاز تمام استان را برآورده خواهیم کرد، اما تا آنجایی که در توانمان باشد این محصول را تولید خواهیم کرد.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.