اولین نمایشگاه عکس حیات وحش مناطق نمونه گردشگری کشور در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا هادی مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز گفت: اولین نمایشگاه حیات وحش مناطق نمونه گردشگری ایران با نمایش ٢٤ تابلو عکس حاصل ٩ سال فعالیت عکاسی حرفه‌ای علی آزادی ۴ اسفند ماه امسال گشایش یافت.

او، هدف از برگزاری نمایشگاه حیات وحش را رابطه طبیعت و جاذبه‌های آن با رونق گردشگری و میراث فرهنگی دانست و بیان کرد: تنوع اقلیمی و طبیعی در مناطق نمونه گردشگری می‌تواند در رونق گردشگری یک منطقه تأثیر گذار باشد و با توجه به وجود حیات وحش و تنوع آن در ٢ منطقه نمونه گردشگری بهرام گور و بختگان و نمایش آن در قالب عکس می‌تواند به معرفی و سرمایه گذاری در این منطقه منجر شود.

هادی تصریح کرد: یکی از اهداف علی آزادی عکاس این نمایشگاه جایگزینی دوربین با اسلحه‌های شکاری و معرفی زیبایی‌های این مناطق است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حمایت اداره محیط زیست و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از ۴ اسفند ماه امسال به مدت یک هفته برپا است و از علاقمندان برای دیدن از این نمایشگاه دعوت می‌شود.

این عکس‌ها در مناطق نمونه گردشگری بختگان و بهرام گور در استان فارس، شیر احمد سبزوار، کرخه، هور آذینی بندر عباس، منطقه گابریک در بندر جاسک، میانکاله، توران،‌مند بوشهر و همشلو اصفهان تهیه شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار