با شیوع ویروس کرونا، تنور شایعات هم بیش از پیش داغ شده و حتی در جایی به فرار پرستاران از بیمارستان‌ها هم رسیده است که در این خبر به آن پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور چین احتمال می‌رفت که ایران هم مانند دیگر کشورها مبتلای این ویروس شود. ویروسی که اگر مراقب نباشیم به سرعت در کشور شیوع پیدا خواهد کرد و افراد بیشتری را درگیر خودش می‌کند. 

چه در ایران و چه در دیگر کشورهای جهان با ورود این ویروس تیم‌های پزشکی به سرعت در حالت آماده باش قرار گرفتند و چندین بیمارستان در جهت خدمت رسانی به مبتلایان مجهز شدند، تا در لحظه فراگیر شدن بتوانند خدمات زودهنگامی داشته باشند.

در ایران اولین مبتلایان ویروس کرونا در شهر قم مشاهده شدند و از این روی در برخی از شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر شد که گویا تیم‌های پزشکی حاضر در قم از محل خدمتشان خارج شده و از این شهر بیرون آمده‌اند، اما این خبر هم مانند مابقی اخبار زرد در چنین شرایط کذب است و یکی از کاربران توییتری هم عکسی را در همین راستا منتشر کرده است.

جبهه همان جبهه است، فقط لباس‌ها عوض شده

این کاربر توییتری نوشته:«جبهه همون جبهه است فقط لباس عوض شده ...». این به واقع نه در شهر قم بلکه در دیگر بیمارستان‌های کشور هم رقم خورده است و به صورت مداوم و شبانه روزی کارکنان مراکز درمانی محکم در پست خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار