خط تولید محلول ضد عفونی کننده در شرکت داروسازی بروجن راه اندازی شد.

راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی کننده در بروجنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: با مجوز وزارت بهداشت و درمان و به منظور رفع کمبود مواد ضد عفونی کننده، خط تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی حنان این شهرستان راه اندازی شد.

او با بیان اینکه این شرکت داروسازی با تولید ۳۰ دارو یکی از شرکت‌های معتبر داروسازی کشور است افزود: ۲۵ نفر از متخصصین این واحد تولیدی با فعالیت شبانه روزی کمبود محلول ضد عفونی کننده داروخانه‌های استان را تأمین می‌کنند.

ملکی اضافه کرد: به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان تا کنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن مشاهده نشده و کلیه دستگاه‌های ذی ربط در آمادگی کامل هستند.

او ادامه داد: مردم با حفظ خونسردی و رعایت بهداشت فردی یاریگر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در پیشگیری ازشیوع این ویروس باشند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
ضمنا شرکت شبانه روزی نیست . اقای فرماندار پیگیری کنند و در این ایام فعالیت شرکت که یک شیفت از ساعت 8 صبح الی 6 عصر هست. دو شیفته شود که هم روی کارگران فشار نباشد و هم تولید بالا و نیاز تامین شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
. من خودم نزدیک یازده سال هست در شرکت دارو سازی حنان مشغول به کار هستم. در کل تعداد ما به پانزده نفر هم نمی رسد. همگی به جز مسوولین ازمایشگاه که دو خانم نفر هستند. کارگر ساده هستیم. فقط اسم این کارگاه داروسازی هست . و محصو.لات ان بیشتر جنبه بهداشتی دارد و نه پزشکی .و قطعا یکی از معتبر ترین شرکت های داروسازی کشور نیست. چون دستگاه های ان اغلب نیمه اتوماتیک است و بیشتر کار های ان با دست انجام می شود. البته در امد خوبی برای خودشان دارد مخصوصا در این ایام که کشور دچار ویروس کرونا شده و بیشتر در این روزها محلول ضد عفونی کننده بسته بندی می کنند. هر چند که با توجه به تولید بیشتر محلول نیروی ساده بیشتری استخدام نمی کنند. و فشار را روی کارگران گذاشته اند. و حاضر به هزینه بیشتر نیستند.
امیدوارم بقیه دارو سازی های کشور چنین نباشند.
نظارت دقیق بر شرکت ها مخصوصا شرکت های دارویی و بهداشتی باید بیشتر باشد.
آخرین اخبار