سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کلیه اماکن عمومی شهرستان بانه از فردا به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد امین زاده در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره افزود: کلیه باشگاه‌های ورزشی، استخر‌های شنا، تالار‌های عروسی، قلیان سراها، قهوه خانه‌ها و دیگر اماکن عمومی شهرستان بانه برای پیشگیری و سرایت ویروس کرونا از فردا مدت ۲ هفته تعطیل شد.

او افزود: تاکنون مورادی از ابتلای افراد به بیماری کرونا مشاهده نشده و در صورت ابتلای افراد به این بیماری یکی از بیمارستان‌های شهرستان به این منظور اختصاص می‌یابد.

به گفته امین زاده در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های شهرستان تدابیر پیشگیرانه در حال انجام است و صورت لزوم زمان تعطیلی مراکز عمومی تا زمانی که نیاز باشد تعطیل می‌شود.

امین زاده گفت: باید تمام در مکان‌های عمومی وسایل و اشیای که تماس دست با آن‌ها زیاد است به روزانه ضدعفونی شود و باید برگزاری مراسم‌های فرهنگی وعمومی تا زمانی که خطر ابتلا به این ویروس وجود دارد لغو می‌شود.

او بر رعایت و اجرای این دستورات تاکید کرد و افزود: در صورت تخلف مراکز عمومی از این دستور با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود چراکه بحث سلامت شهروندان در شرایط اهمیت بالایی دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه تاکید کرد: باید در ورود شهر نیز برای کنترل و پیشگیری از ورود افراد مبتلا به بیماری کرونا اکیپ‌های با همکاری شبکه بهداشت، امدادگران جمعیت هلال احمر و نیرو‌های شهرداری مستقر و ورود کامیون‌ها و مسافران را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/ع

او گفت: اکیپ‌های بازرسی و نظارت در سطح شهر نیز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.