فرماندار رومشکان گفت: مدیران این شهرستان طبق دستور ستاد مدیریت بحران تا اتمام وضعیت بارش‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند و ممنوع‌الخروج شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نعمت‌الله دستیاری، با اشاره به ورود سامانه بارش‌های سیل‌آسا در رومشکان اظهار داشت: بارش‌های پیش‌رو در استان لرستان طبق اعلام هواشناسی بحرانی اعلام شده و تا حدود ۱۷۰ میلی‌متر بارش در این استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران رومشکان برای مقابله با خطرات احتمالی سیل تشکیل شده است، افزود: طبق دستور ستاد بحران این شهرستان تمام مدیران تا تمام شدن وضعیت بحرانی بارش‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند و ممنوع‌الخروج هستند، هم‌چنین مرخصی‌های آنان نیز به‌صورت کامل لغو شد.

فرماندار رومشکان عنوان کرد: دستورات لازم برای مقابله با سیل به تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان مانند راهداری و ادارات آب، برق و گاز داده شده است.

وی بیان کرد: همه ادارات رومشکان در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هستند و مردم نیز نکات ایمنی را با توجه به خطرات وقوع سیل در این شهرستان جدی بگیرند.

دستیاری گفت: شهرستان رومشکان در مسیر رودخانه نیست، اما چون شهر رومشکان آبریز کوه‌های اطراف است در هنگام بارش‌ها با ورود رواناب‌ها به داخل این شهر روبه‌رو خواهیم بود به‌همین منظور تمهیدات لازم را برای کاهش خسارات سیل اتخاذ کرده‌ایم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.