مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح با ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور با اشاره به این که متهمان به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند گفت: توقیف ۱۸ خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح بوده است.

کشف ۲۷ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و  در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۲۵ موتور سیکلت و ۱۶ خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.