جمعی از بانوان نیکوکار بنابی موسسه خیریه زینبیه (س) همزمان با عید نوروز عیدی و جهیزیه خانواده‌های نیازمند را تامین و به آن‌ها هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، جمعی از بانوان نیکوکار بنابی موسسه خیریه زینبیه (س) همزمان با عید نوروز عیدی و جهیزیه خانواده‌های نیازمند را تامین و به آن‌ها هدیه کردند.

این بانوان نیکوکار در یک سنت خداپسندانه و به صورت خودجوش و مردمی بخشی از کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌های مستضعف و بی سرپرست شامل انواع مواد خوراکی و پوشاک و همچنین جهیزیه وسیسمونی نوعروسان دم بخت را تامین و به خانه آن‌ها فرستادند.

طاهری مسئول خیریه زینبیه (س) بناب گفت: این جهیزیه‌ها شامل کمد، جارو برقی، چرخ خیاطی، چرخ گوشت، پلو پز، اجاق گاز، بخار پز، اتو، لحاف، پتو، پشتی، ساعت دیواری، سرویس آشپزخانه به همت بانوان فعال قرآنی این موئسسه جمع آوری و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

او ارزش جهیزیه‌ها و سیسمونی‌های اهدا شده را یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد.

همچنین موسسه خیریه زینبیه که به همت بانوان بنابی اداره می‌شود ۴۰۰ خنچه عیدی شامل برنج، قند، چای، گوشت، ماکارونی، روغن، خشکبار، آجیل و شیرینی در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و به خانواده‌های بی سرپرست و محروم هدیه کردند.

این بانوان نیکوکار موئسسه خیریه زینبیه (س) علاوه بر تامین این گونه نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت از ابتدای سال جاری پانصد میلیون ریال هزینه درمان و داروی بیماران نیازمند را تامین و پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.