رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ثبت نام بیش از ۷۰۰ داوطلب در آزمون سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ خبر داد.

 آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،   با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ داوطلب در آزمون سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ ثبت نام کرده اند و ۱۲ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است.

حیدرزاده  اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ از دوشنبه پنجم اسفندماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شده است و این مهلت ۱۲ اسفندماه پایان می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ۵ اسفند ماه آغاز شد


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند بر اساس مطالب مندرج در این دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ظرفیت دقیق پذیرش در آزمون دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ هنوز به طور دقیق  اعلام نشده است، بیان کرد: طبق روال سال‌های پیش ظرفیت کل پذیرش حدود ۳۷۰ تا ۳۸۰ نفر خواهد بود.

حیدرزاده گفت: سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به شکل تمام الکترونیک در ۱۹ حوزه و ۱۷ شهر کشور برگزار خواهد شد. همچنین تعداد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۱۰ رشته است و برای پذیرش ۱۱۰ نفر نیز اعلام نیاز بومی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار