رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: با فعالیت گشت راهداری از ۲۵۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان نمین جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین با بیان اینکه حفاظت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی و اولویت‌های مهم راهداری شهرستان نمین است گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال با فعالیت ۳۲۰ گشت راهداری، از ۳۲ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان نمین جلوگیری شده، ۴۰ مورد درختکاری و ۱۵۲ مورد تابلو غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۳۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

او در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با هدف کاهش تصادفات روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین را در ۱۱ ماهه گذشته یاد آور شد و اظهار کرد:راهداران شهرستان نمین با به کارگیری شبانه روزی ماشین آلات ۵ کیلومتر از بزرگراه نمین - تونل و بالعکس، ۳ کیلومتر از سه راهی مرنی و همچنین ۷ کیلومتر از محور کارخانه سیمان، راه روستایی میناآباد و محور گللو - پته خور را روکش آسفالت و بهسازی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین بهسازی راه‌های روستایی را در جهت جلب رضایت مردمی از مهمترین وظایف راهداران عنوان کرد و گفت: در ۱۱ ماهه گذشته راهداران زحمتکش این شهرستان ۴۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی و شنی را تسطیح و رگلاژکرده و ۳۳۵ کامیون ریزش برداری انجام داده اند.

خیاوی با اشاره به اینکه در جهت ارتقائ ضریب ایمنی جاده تاکنون ۱۲۱ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین خط کشی شده است افزود: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش این شهرستان با استفاده از ۶۸۰ تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی فرعی و روستایی را لکه گیری انجام داده اند.

او جمع آوری و بازسازی ۲۸۰ عدد از تابلو‌های فرسوده، نصب، تعمیر و بازسازی ۷۰ شاخه گاردریل، انجام ۱۷۲ کیلومتر پاکسازی جاده از زباله، رنگ آمیزی ۲۲۸ متر مربع از سرعتکاه‌ها و همچنین شستشوی ۲۴ هزار عدد از علایم را از اقدامات مهم راهداران شهرستان نمین در در این مدت برشمرد و افزود: در مدت یاد شده ۱۱ هزار و ۸۲۹ نفر مسافر توسط دو شرکت فعال مسافربری از این شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از ۲۰ هزار کیلومتر باند برفروبی و ۲ هزار و ۵۸۰ تن نمک پاشی توسط راهداران در ۴ ماهه منتهی به زمستان در شهرستان نمین خبر داد و گفت: جهت انجام عملیات زمستانی ۱۳ اکیپ راهداری با ۴۰ نفر نیروی انسانی و ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌ها مستقر هستند و همواره نسبت به بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در کمترین زمان ممکن بعد از بارش برف اقدام نموده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.