فردی که اوایل ماه جاری میلادی یک بطری که حاوی یک نامه قدیمی بود را پیدا کرده بود، توانست نویسنده آن را پیدا کند.

نویسنده نامه مرموز قدیمی مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شد که اعلام می‌کرد یکی از ساکنان انگلیسی جزیره جرسی نویسنده یک پیغام قدیمی که ۸۲ سال از نوشتن آن می‌گذرد و در یک بطری قرار داشت را پیدا کرده است. نیگل هیل در اوایل ماه فوریه یک بطری را پیدا کرد که داخل آن یک کاغذ وجود داشت و پس از خواندن متن نوشته شده روی این کاغذ، به دنبال خانواده نویسنده شخصی که این نامه را نوشته است، گشت. بر اساس آنچه که در این نامه نوشته شده بود نیگل هیل تصور می‌کرد نویسنده این نامه شخصی با نام جان استپفورد است و طبق تاریخ درج شده در آن، این نامه باید در سال ۱۹۳۸ نوشته شده باشد، همچنین در پایین خود یک آدرس در انگلستان نیز نوشته شده بود.

هیل پس از مراجعه به آدرس نوشته شده در زیر این نامه متوجه شد که نوسنده نامه از این مکان رفته است و در حال حاضر افراد دیگری در این محل زندگی می‌کنند که هیچ اطلاعاتی از ساکنین قبلی آن ندارند. هیل پس از مدتی پرس و جو توانست دختر استپفورد را پیدا کند و طبق اعلام این زن، ظاهرا استپفورد در سال ۱۹۹۴ در گذشته است؛ همچنین این زن به نیگل هیل گفته است که احتمال دارد پسر جان استپفورد نامه درون این بطری را نوشته باشد که در آن زمان ۱۴ سال سن دارد.

نویسنده نامه مرموز قدیمی مشخص شد

با این حال طبق اعلام دختر استپفورد این نامه توسط پسر وی در سال ۱۹۸۰ نوشته شده است، همچنین جان استپفورد یکی از اعضای ارتش نیروی دریایی انگلستان بوده و در سال ۱۹۹۴ کشته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.