راد گفت:هم اکنون نرخ مواد خوراکی در میادین میوه و تره بار 47 درصد پایین از نرخ اقلام در سطح شهر است.

تداوم اختلاف 47 درصدی محصولات تره بار با سطح شهر/ الزام کارکنان تره بار به استفاده از ماسک و دستکشسعید راد رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای برخی میوه‌ها و اقلام خوراکی گفت: شایعاتی در خصوص افزایش قیمت برخی میوه‌ها در سطح شهر گزارش شده است که ما درصد اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار را با سطح شهر حفظ کردیم.

وی افزود:هم اکنون نرخ مواد خوراکی در میادین میوه و تره بار ۴۷ درصد پایین از نرخ اقلام در سطح شهر است.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه از ۱۵ اسفند فروش فوق العاده برای استقبال از نوروز داریم، اظهار کرد:دستورالعملی برای تمام پرسنل و غرفه داران میادین میوه و تره بار صادر شده است که بر اساس آن باید از ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی کننده استفاده کنند.

او با بیان اینکه صادرات به کشور‌های همسایه تا حدی قیمت‌ها را افزایش داده است، گفت: تدابیری اندیشیده ایم تا بر اساس آن اختلاف اقلام تره بار با سطح شهر را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید: چگونه مبتلایان کرونا ویروس خفیف را در خانه درمان کنیم؟


او در پایان اظهار کرد: بیشتر مردم در این شرایط هنگام مراجعه به تره بار از ماسک و دستکش استفاده می کنند، و این نشان می دهد که مردم به سلامتی شان اهمیت می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
اقاى راد. ميدانچه ارم در تجريش بعلت تعميرات تعطيل است بهاى ميوه و تره بار در تجريش سرسام اور تا ٣٠٠٪‏ هم بالا رفته است
آخرین اخبار