مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش آتش نشانان در شهر کرمان برای مقابله با حوادث ناشی از وزش باد‌های شدید خبر داد.

رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   گفت: با توجه به وزش باد شدید و طوفان در شهر کرمان، ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده باش بوده و آتش نشانان در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی به ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

میرزایی از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید باد خودداری کنند. همچین در صورت امکان، از تردد زیر ساختمان‌های نیمه ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح وجود دارد.

او در ادامه افزود: در زمان طوفان و باد شدید احتمال افتادن کلاهک دودکش بخاری منازل وجود دارد لازم است شهروندان با حفظ رعایت نکات ایمنی دودکش‌های منازل را مورد بررسی قرار دهند.

میرزایی تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا آتش نشانان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار